Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Email Management

Email Is Possibly The Greatest Owned Media Channel For Brands

Το Email marketing, αναφερόμενο ως marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα Ελληνικά, αποτελεί μέθοδο άμεσης προώθησης προϊόντων με την χρήση των emails ως μέσου επικοινωνίας μεταξύ πελάτη και διαφημιζόμενου.

Αν και αρκετός κόσμος θεωρεί ότι το email marketing για επιχειρήσεις έχει χάσει την δύναμη που είχε κάποτε, τα αποτελέσματα δείχνουν ακριβώς το αντίθετο. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποτελούσε, αποτελεί και θα συνεχίσει να αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο.

Μια επιχείρηση λοιπόν, προκειμένου να αυξήσει την φήμη της στο διαδίκτυο, να προσελκύσει νέους ή υφιστάμενους πελάτες και φυσικά να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της, δεν θα πρέπει να παραλείψει ένα τόσο δυνατό εργαλείο όπως είναι το email marketing.

Η διαδικασία υλοποίησης μιας καμπάνιας email marketing περιλαμβάνει κυρίως τρία βήματα. Προκειμένου να εξασφαλιστεί το μέγιστο ποσοστό επιτυχίας, τα βήματα αυτά θα πρέπει να ακολουθηθούν με ιδιαίτερη προσοχή. Όσο απλό και αν μπορεί να φαίνεται, το email marketing για επιχειρήσεις, απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, όχι μόνο για να καταφέρουμε να προσελκύσουμε με επιτυχία το κοινό μας, αλλά για να μην καταλήξουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα στείλουμε στον κάδο ανακύκλωσης ή ακόμη και τα ανεπιθύμητα emails (spam).

  • Δημιουργία λίστας παραληπτών
  • Πλατφόρμες για email marketing (mailchimp κλπ.)
  • Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου καμπάνιας email

Στοχος μας ειναι παντοτε η παροτρυνση των παραληπτων να προβουν στην τελικη ενεργεια και οχι να διαβασουν απλα το email.

Τα είδη Email marketing

Yπάρχει η τάση να ταυτίζουμε όλα τα εμπορικά email που δεχόμαστε με το Email marketing. Παρ’ όλα αυτά, εξ’ ορισμού το Email marketing αναφέρεται στα εξής 3 είδη ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:

  • στην αποστολή email από εμπόρους σε πελάτες με σκοπό την επανασύνδεση και αναθέρμανση των σχέσεων, καθώς και την επαναπώληση προϊόντων ή υπηρεσιών,
  • στην προσθήκη διαφημίσεων σε email που αποστέλλουν εταιρίες στους πελάτες τους, με σκοπό την προσέγγιση και απόκτηση νέων πελατών, και
  • στην αποστολή emails που εμπεριέχουν εταιρικά νέα και εξελίξεις με σκοπό την ενημέρωση των πελατών και την ανακατεύθυνση τους στην ιστοσελίδα της εταιρίας για εμπορικούς σκοπούς.

Το Email marketing σήμερα σχεδόν “επιβάλλεται” να ενταχθεί στις στρατηγικές διαφήμισης μίας επιχείρησης. Κάποιοι από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι οι εξής:

  • Το κόστος υλοποίησης μίας email καμπάνιας είναι πολύ χαμηλό.
  • Το mail αποτελεί διαπροσωπική μορφή επικοινωνίας, καθώς αποστέλλεται άμεσα στον κάθε παραλήπτη προσωπικά και δεν έχει τη γενική αναφορά κάποιας καμπάνιας.
  • Ένα email account αποτελεί το βασικότερο μέσο online δικτύωσης ενός χρήστη, διατηρείται αυτούσιο για μεγάλα χρονικά διαστήματα και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο, παρουσιάζει το μικρότερο ποσοστό εγκατάλειψης.
Υπηρεσιες

/Email Security /Anti Spam Protection /Google Suite /ZoHo

Date
Tags: