Το Email marketing, αναφερόμενο ως marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα Ελληνικά, αποτελεί μέθοδο άμεσης προώθησης προϊόντων με την χρήση των emails ως μέσου επικοινωνίας μεταξύ πελάτη και διαφημιζόμενου.
Αν και αρκετός κόσμος θεωρεί ότι το email marketing για επιχειρήσεις έχει χάσει την δύναμη που είχε κάποτε, τα αποτελέσματα δείχνουν ακριβώς το αντίθετο. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποτελούσε, αποτελεί και θα συνεχίσει να αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο.
Μια επιχείρηση λοιπόν, προκειμένου να αυξήσει την φήμη της στο διαδίκτυο, να προσελκύσει νέους ή υφιστάμενους πελάτες και φυσικά να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της, δεν θα πρέπει να παραλείψει ένα τόσο δυνατό εργαλείο όπως είναι το email marketing.
Η διαδικασία υλοποίησης μιας καμπάνιας email marketing περιλαμβάνει κυρίως τρία βήματα. Προκειμένου να εξασφαλιστεί το μέγιστο ποσοστό επιτυχίας, τα βήματα αυτά θα πρέπει να ακολουθηθούν με ιδιαίτερη προσοχή. Όσο απλό και αν μπορεί να φαίνεται, το email marketing για επιχειρήσεις, απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, όχι μόνο για να καταφέρουμε να προσελκύσουμε με επιτυχία το κοινό μας, αλλά για να μην καταλήξουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα στείλουμε στον κάδο ανακύκλωσης ή ακόμη και τα ανεπιθύμητα emails (spam).
Στοχος μας ειναι παντοτε η παροτρυνση των παραληπτων να προβουν στην τελικη ενεργεια και οχι να διαβασουν απλα το email.
Τα είδη Email marketing
Yπάρχει η τάση να ταυτίζουμε όλα τα εμπορικά email που δεχόμαστε με το Email marketing. Παρ’ όλα αυτά, εξ’ ορισμού το Email marketing αναφέρεται στα εξής 3 είδη ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:
Το Email marketing σήμερα σχεδόν “επιβάλλεται” να ενταχθεί στις στρατηγικές διαφήμισης μίας επιχείρησης. Κάποιοι από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι οι εξής:
/Email Security /Anti Spam Protection /Google Suite /ZoHo
August 4, 2011